کد خبر: ۸۶۳۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

عکس| شگفتی‌ساز کشتی دنیا با مدال و کمربند طلا به دیدار پادشاه بحرین رفت

اخمد تاج‌الدینوف که برای اولین بار در تاریخ کشتی بحرین موفق به کسب نشان طلای جهانی شد، با پادشاه بحرین دیدار کرد.
عکس| شگفتی‌ساز کشتی دنیا با مدال و کمربند طلا به دیدار پادشاه بحرین رفت
آفتاب‌‌نیوز :

هر چند مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد محل شگفتی‌ها بود، اما بی‌شک هیچ اتفاقی به اندازه شکست سنگین عبدالرشید سعدالله‌اف روس و کایل اسنایدر آمریکایی مقابل یک حریف ۱۹ ساله شگفت‌انگیز نبود.

هر دو کشتی‌گیر که پیش از این مدعیان اصلی دو نشان طلا و نقره وزن ۹۷ کیلوگرم جهان بودند، شکست تلخی مقابل اخمد تاج‌الدینوفی داشتند که اصالتاً روسی است و برای تیم ملی بحرین کشتی می‌گیرد. او در مسابقات قهرمانی آسیا هم مجتبی گلیج نماینده ایران را غافلگیر کرده و پیش از این مدال طلای بزرگسالان آسیا را به خود اختصاص داده بود.

تاج‌الدینوف برای اولین بار در تاریخ کشتی بحرین موفق به کسب نشان طلای جهانی شده و در بازگشت به این کشور، همراه با مدال و کمربند طلایش با پادشاه بحرین دیدار کرد.

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری منتهی به نتیجه بحرینی‌ها فصل تازه‌ای را در کشتی این کشور ایجاد کند. آن‌ها قبلاً در رشته‌های دیگر هم اقدام به جذب ورزشکار خارجی و دادن تابعیت به آن‌ها کرده‌اند، اما این بار دو تابعیتی جدید و جوان‌شان کار بسیار بزرگی در بلگراد انجام داد و همه نگاه‌ها را با تاجگذاری در وزنی که مدعیانش شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسیدند به خود معطوف کرد.

عکس| شگفتی‌ساز کشتی دنیا با مدال و کمربند طلا به دیدار پادشاه بحرین رفت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین